Wij staan voor u klaar

Klachtenprocedure

Klachtenregeling

Maatwerk is ons streven, en dankzij onze specifieke kennis kunnen wij dit in veel gevallen ook bieden. Het behandelteam werkt zo zorgvuldig mogelijk, maar toch zou het kunnen voorkomen dat er iets niet naar wens is verlopen. Graag willen wij dat dan van u weten, zodat wij met u naar een oplossing kunnen zoeken. Een persoonlijk gesprek kan vaak verhelderend werken.

Omdat wij uw klachten serieus nemen en problemen willen oplossen hebben wij hiervoor een klachtenprocedure ingesteld.

De Procedure voor het verwerken van een klacht:

  1. Bent u niet tevreden? Blijf er niet mee zitten maar spreek ons erop aan! Dan proberen wij er samen uit te komen. U kunt dan contact opnemen met onze de receptie. Wij zullen dan proberen de klacht samen met u op te lossen.

  2. Mocht uw klacht niet naar wens worden opgelost, dan kunt u contact opnemen met de mondzorgkoepel KNMT, de beroepsvereniging waar onze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.


Indien u wenst kunt u onze uitgebreide klachtenprocedure opvragen bij onze balie.

  1.  
Contactgegevens

Openingstijden

Maandag
08:15 – 12:15 en 13:00 – 17:00

Dinsdag
08:15 – 12:15 en 13:00 – 17:00

Woensdag
08:15 – 12:15 en 13:00 – 17:00

Donderdag
08:15 – 12:15 en 13:00 – 17:00